{r.title}

Proefles

Wil je een keer meedoen? Dat kan!

Zowel op maandagavond voor jeugd, als op woensdagavond voor volwassenen, verzorgen wij in de maanden mei tot en met september een doorlopende beginnerscursus. Een proefles is gratis en je hoeft je niet aan te melden. Mocht je vragen hebben over een proefles, neem dan contact op met de kanopolocommissie.

Neem zwemkleding, een extra T-shirt, handdoek en slippers mee, de rest verzorgen wij.

Zorg dat je om 18:45 aanwezig bent. Je wordt dan opgevangen door de trainer van die avond.

Groepsclinic

Een bedrijfsuitje, verjaardag, familiedag of vrijgezellenfeest? Kom kanopoloën op de mooiste plek van Deventer!

Voor groepen van 8 tot 12 personen kunnen wij een clinic verzorgen. De kosten hiervoor bedragen € 15,00 per persoon, inclusief koffie/thee vooraf, gebruik van verenigingsmateriaal en een drankje achteraf.

Aanmelden kan door contact op te nemen met de kanopolocommissie.

Beginnerscursus

Is de proefles je bevallen dan kun je je aanmelden voor onze vrijblijvende beginnerscursus. Voor € 60,00 kun je het kanopoloën dan twee maanden uitproberen, waarbij alle facetten aan bod komen.

Opbouw beginnerslessen:

- Vaartechnieken
- Balbehendigheid
- Steuntechnieken
- Eskimoteren voor beginners
- Tactische spelverdeling

Als je na de beginnerscursus lid wordt verrekenen wij het cursusgeld met je contributie. Zie hiervoor ook lid worden.

Toernooi van het Oosten

Aan het eind van het seizoen organiseren wij een eendagstoernooi voor jeugd en beginners: het Toernooi van het Oosten. Hierbij kun je je eerste wedstrijdervaring opdoen. Zie onze agenda voor de datum.