Outdoor

Bij Outdoor Deventer zijn we allemaal fanatieke buitensporters, dit doen we voornamelijk op de IJssel. Maar in Deventer gaan we vaak nog een stapje verder. We gaan meerdere keren per jaar naar verschillende plekken om te gaan wildwatervaren, mountainbiken, klimmen, skiën of te canyoningen.

Outdoordagjes

Binnen een paar uur rijden van Deventer zitten meerdere leuke locaties waar we verschillende trainingen kunnen geven, denk aan een wildwatervaar cursus, Rotsklim activiteit, skiën of zelfs downhill mountainbiken. hier hebben we verschillende leden binnen de club die hier goed les in kunnen geven en dit ook graag doen. Bij Outdoor Deventer is ook het motto: lijkt het je leuk, organiseer het, (vraag een instructeur en plan een datum en kijk wie er allemaal mee willen).

Outdoor vakantie

Elk jaar tijdens de zomervakantie gaan we met een groepje van 10-20 leden naar het zuiden van Frankrijk voor een echte outdoor vakantie, waar we alle disciplines die we op de dagjes uit hebben geoefend, in het groot gaan uitvoeren. downhillen van een 3 km hoge berg, wild stromende rivieren bedwingen in de kano, of zelfs van watervallen afspringen tijdens de canyon tochten.

Het laatste

Outdoor nieuws

Bekijk hier alle nieuwsberichten

Wat staat er in de planning