In het koude seizoen naar het zwembad met DKV

In het koude seizoen zijn er weer een aantal mogelijkheden om in warmwater te oefenen. We hebben drie zaterdagen in het borgelerbad gereserveerd voor de lange boten. Voor Kanopolo zijn er vier zaterdagen gereserveerd. In januari en februari gaan we weer een zelfredzaamheid en eskimoteercursus organiseren. En aan het begin van het warme seizoen is er voor de grootwatervaarders de moreel verplichte reddingsoefeningen.

De zelfredzaamheids en eskimoteercursus is open voor leden en voor mensen van buiten DKV. De andere trainingen zijn alleen voor DKV-leden.

De zwembadtrainingen vinden plaats op:

Zaterdag 17 november 2018

Zaterdag 19 januari 2019

Zaterdag 16 februari 2019

Max 12 deelnemers per keer. Opgeven bij Paul van der Lee inschrijven@deventerkanovereniging.nl

Voor de kanopolo trainingen kan je contact opnemen met Raimond Hof.

De zelfredzaamheids- en eskimoteer cursus vind plaats op de vrijdag avonden 11, 18 en 25 januari en op 1, 8 en 15 februari in het instructiebad van de Scheg.

Max 14 deelnemers!

Voor de zelfredzaamheids- en eskimoteer cursus opgeven bij Paul van der Lee, inschrijven@deventerkanovereniging.nl

Op 23 maart en 6 april gaan we voor het laatst naar het zwembad voor de Veiligheidsoefeningen. Een "verplicht" nummer voor alle grootwatervaarders. Graag hoor ik op tijd wie er belangstelling voor hebben. Er zijn dit jaar weer twee momenten.

Maximaal 12 deelnemers per les.