Kanocursus 2018

CURSUSINFORMATIE

Meldt je aan voor een van de cursussen via deze site of inschrijven@deventerkanovereniging.nl
Het enige wat je nodig hebt is een zwemdiploma en kleding die nat mag worden. Kano, peddel en zwemvest verzorgt de vereniging.

--------------

Voor onder de 18 jaar:

Jeugdcursus kanovaren:

Sprinten met je kano, compleet goed voor je ontwikkeling, leer het in Deventer! De jeugdcursus kanovaren is op woensdagavond  van half 7 tot 8 uur. De 6 lessen zijn op: 9 mei, 16 mei, 23 mei, 30 mei, 6 juni en 13 juni. Kosten 60 euro. De minimumleeftijd is 8 jaar. Wordt je tijdens de cursus lid? Dan wordt  dit verrekend met de lidmaatschapskosten.Hobbe Rutgers, Marten van den Brink en Fleur van Brouwershaven geven de jeugdcursus. Meer informatie www.bit.ly/kanojeugdcursus. Mark Greveling coördineert en is contactpersoon.

Kanopolo jeugd

Ben je nieuwsgierig naar kanopolo? Kom eens kijken op de jeugdpolo op maandagavond om 19 uur.
In overleg kun je er voor kiezen direct aan te sluiten bij de reguliere kanopolotraining voor de jeugd. Na wat proeflessen wordt je direct lid voor de rest van het jaar. Varen en het spel leer je al doende.
De jeugd kanopolotraining is op maandagavond van 19-20 uur.

Kanopolo voor middelbare scholieren

Speciaal voor middelbare scholieren is er een stoomcursus kanopolo. Vrijblijvende proeflessen op 14 en 17 mei om 16.15 uur. Vanaf donderdagmiddag 24 mei, 11 lessen in totaal, 2 keer per week voor 60 euro. (inschrijven via de scholen of via de website).

--------------

Voor volwassenen is er:

Cursus basisvaardigheden kanovaren:

In 6 lessen leer je de basisvaardigheden van het kanoën: voor- en achteruit peddelen, sturen, keren, remmen, steunen. Kortom, alles wat nodig is om veilig op de IJssel te kunnen varen. Verder wordt je meer verteld over materiaal en kleding. De cursus start is op dinsdagavond om 19.30 uur: 15, 22, 29 mei, 5, 12 en 19 juni. 6 lessen voor 100 euro en afsluitend na de cursus op woensdagavond een tochtje naar Olst.

Kanopolo beginnerscursus:

Elke woensdagavond vanaf 2 mei kun je vrijblijvend kanopolo uitproberen. Gedurende de gehele zomer kun je op proef meevaren en als je het leuk vindt 8 keer meevaren voor 60 euro. Je krijgt in een onderdeel van het kanopoloën en natuurlijk speel je ook een wedstrijdje mee. Aanwezig om 18.45 om om te kleden en kano te pakken en passen. Wil je meedoen? Aanmelden op dkvkanopolo@deventerkanovereniging.nl, zodat we nog wat extra informatie kunnen geven.

Meer informatie is te lezen in het informatieboekje: /lid-worden/downloads.htmlof mail naar inschrijven@deventerkanovereniging.nl