Meerdere sporten onder één dak in Deventer

Welkom bij Outdoor Deventer!

Over ons

Stap in de wereld van buitensport, avontuur en ontspanning! Als je graag buiten bent en van sportiviteit en gezelligheid houdt, ben je bij Outdoor Deventer aan het juiste adres. Bij Outdoor Deventer kun je verschillende disciplines van het kanovaren beoefenen, zoals kanopolo en toervaren. Daarnaast hebben we een enthousiaste club van handboogschieters en trekken we jaarlijks naar de Alpen om daar te genieten van diverse outdooractiviteiten. Outdoor Deventer draait volledig op vrijwilligers. We helpen elkaar om onze favoriete sporten te beoefenen en samen gezellige tijden te beleven.

Lees verder over al onze sporten en ontdek hoe jij kunt beginnen! Voor recreatief kanovaren bieden we bijvoorbeeld een beginnerscursus aan. Als je interesse hebt in kanopolo, kun je gewoon langskomen en direct meedoen. En als je meer wilt, kun je je inschrijven voor de ‘kanopolo experience’. Wil je handboogschieten? Dan kun je direct onder begeleiding beginnen.

Onze vereniging, Deventer Outdoor ook wel de Deventer Kanovereniging (DKV), heeft sinds 1972 haar thuisbasis aan de Gashavenstraat, vaak beschouwd als het mooiste plekje in Deventer. Vanaf hier kunnen we varen op de IJssel, trainen op onze kanopolovelden of schieten op onze schietbanen. Na afloop genieten we ’s zomers van een drankje aan de buitenbar en ’s winters in onze kantine. Bovendien hebben we een sportzaal om binnen aan kracht en conditie te werken.

Extreme Sports Bike
Extreme Sports Mountain Climbing

Sport disciplines

1933

Opgericht in

200+

Leden

Open voor nieuwe leden

Wat kan je bij ons doen

Sportdisciplines

We bieden verschillende sporten. De grote verbindende factor is het ‘outdoor gevoel’. Lekker buiten sporten en geen gedoe. Samen weekendjes weg en dan lekker kampereren. En ’s avonds na het sporten gezellig rond de vuurton een drankje drinken.

• Op het water rustig genieten van de natuur of spannende tochten op groot open water.

• Bij Outdoor Deventer zijn we allemaal fanatieke buitensporters.

• Kanopolo is rugby op het water. Een kleine, maar snel groeiende sport in Nederland.

• Schieten is het leukste in clubverband! Bij ons staat gezelligheid, plezier en veiligheid bovenaan.