Handboogschieten

Wij zijn een gezellige club die elke zaterdag schiet van 2 tot 4 ‘smiddags, ook doen we één keer per maand een 3D parcours rondom de DKV. In de zomer schieten we ook op dinsdagavond op het terrein van DKV. In de winter nemen we de sporthal in gebruik en kan er op DKV binnen worden geschoten. Gezamenlijke uitstapjes naar een bogenbeurs of een boogschietweekend worden ook onderling georganiseerd.

Daarnaast organiseren we ongeveer 6 keer per jaar een bezoek aan een 3D parcours in de buurt. Tijdens het schieten is er altijd een ervaren schutter die je tips wil geven of dingen wil uitleggen. Op die manier wordt je kennis altijd verbreed.

Maar ook staat gezelligheid, plezier en veiligheid bij onze schutters bovenaan.

Denk je nou dat lijkt me wel wat… kom gezellig langs!

Lidmaatschap

Met een 2 maanden proefperiode (mocht je na 2 maanden toch willen stoppen dan krijg je de resterende contributie terug)
– Junior lidmaatschap: 97,- p.j.
– Senior lidmaatschap: 130,- p.j.
– Voor iedereen komt daar nog de schietvergoeding bovenop van 43,- p.j. waarvan we o.a. nieuwe materialen aanschaffen.

Strippenkaart

We hebben ook nog een strippen kaart. Mocht je niet altijd elke week kunnen dan is dit een passende oplossing
• 10 maal schieten junior: 35,-
• 10 maal schieten senior: 45,-