In het koude seizoen '21-'22 naar het zwembad met DKV

In het koude seizoen zijn er weer een aantal mogelijkheden om in het warme water van het zwembad te oefenen. Corona gooide vorig jaar roet in het eten. We hebben goede hoop dat het dit seizoen normaler kan gaan verlopen. Een en ander natuurlijk rekening houdend met de dan geldende coronamaatregelen. Wellicht moet je wel kunnen aantonen dat je gevaccineerd of getest bent voor je het zwembad in mag.

De zwembadtrainingen voor de lange boten starten op 27 november, zie voor nadere info hieronder.

Voor Kanopolo zijn een flink aantal momenten gereserveerd. Ook voor de jeugd hebben we dit seizoen een aantal eigen momenten gereserveerd.

In januari en februari hopen we weer een zelfredzaamheid en eskimoteercursus organiseren, dat is op dit moment nog niet zeker. Daarover volgt nog nader bericht.

En aan het begin van het warme seizoen is er voor de grootwatervaarders de moreel verplichte reddingsoefeningen.

De zelfredzaamheid- en eskimoteercursus is open voor leden en voor mensen van buiten DKV. De andere trainingen zijn enkel voor DKV-leden.

De zwembadtrainingen voor de lange boten vinden plaats op:

• Zaterdag 27 november 2021
  • Zaterdag 18 december 2021
  • Zaterdag 29 januari 2022
  • Zaterdag 26 februari 2022

Max 8 deelnemers per keer. Opgeven bij Paul van der Lee inschrijven@deventerkanovereniging.nl

Voor de kanopolotrainingen kan je contact opnemen met Raimond Hof.

Voor de trainingen voor de jeugd contact opnemen met Job.

Op 26 maart en 9 april gaan we voor het laatst naar het zwembad voor de Veiligheidsoefeningen. Een "moreel verplicht" nummer voor alle grootwatervaarders. Graag hoor ik op tijd wie er belangstelling voor hebben. Maximaal aantal deelnemers voor de reddingsoefeningen wordt nog nader bepaald. Opgeven bij Paul van der Lee, inschrijven@deventerkanovereniging.nl