In het koude seizoen naar het zwembad met DKV

In het koude seizoen zijn er weer een aantal mogelijkheden om in warmwater te oefenen. Met de coronamaatregelen in het achterhoofd hebben we toch een aantal zaterdagen in het borgelerbad gereserveerd voor de lange boten. Voor Kanopolo zijn andere zaterdagen gereserveerd. In januari en februari gaan we weer een zelfredzaamheid en eskimoteercursus organiseren. Ook dat gaat straks anders in verband met de coronamaatregelen.

En aan het begin van het warme seizoen is er voor de grootwatervaarders de moreel verplichte reddingsoefeningen.

Vanwege de Corona crisis zijn alle data onder voorbehoud en kunnen er minder mensen per keer mee.

De zelfredzaamheid- en eskimoteercursus is open voor leden en voor mensen van buiten DKV. De andere trainingen zijn voor DKV-leden.

De zwembadtrainingen vinden plaats op:

Zaterdag 28 november 2020

Zaterdag 19 december 2020 (tijd onder voorbehoud, kan wijzigen)

Zaterdag 16 januari 2021

Zaterdag 6 februari 2021 (onder voorbehoud)

Max 8 deelnemers per keer. Opgeven bij Paul van der Lee inschrijven@deventerkanovereniging.nl

Voor de kanopolo trainingen kan je contact opnemen met Raimond Hof of Derk Kuper.

De zelfredzaamheids- en eskimoteer cursus vind plaats op de vrijdag avonden 8, 15 en 22 en 29 januari en op 5 en 12 februari in het instructiebad van de Scheg.

Max 8 deelnemers dit jaar!

Voor de zelfredzaamheids- en eskimoteer cursus opgeven bij Paul van der Lee, inschrijven@deventerkanovereniging.nl

Op 27 maart en 10 april gaan we voor het laatst naar het zwembad voor de Veiligheidsoefeningen. Een "verplicht" nummer voor alle grootwatervaarders. Graag hoor ik op tijd wie er belangstelling voor hebben. Er zijn dit jaar weer twee momenten.

Maximaal aantal deelnemers per les wordt nog nader bepaald maar waarschijnlijk minder dan 12. Opgeven bij Paul van der Lee, inschrijven@deventerkanovereniging.nl