Voorlopig helaas geen zwembadtrainingen.

Vanavond, maandagavond 14 december 2020, hebben we de toespraak van de minister-president kunnen aanhoren: Vanaf 15 december 2020 zijn in ieder geval tot en met 18 januari de zwembaden gesloten, naast andere strenge maatregelen om het corona-virus te beteugelen. Dat betekend dat de geplande zwembad trainingen in de komende periode niet door zullen gaan. Ook de zelfredzaamheid- en eskimoteercursus gaan tot mijn grote spijt dit keer niet door.

De moreel verplichte reddingsoefeningen voor de grootwatervaarders staan nog wel op de planning in de hoop dat tegen die tijd er gunstiger Corona cijfers zijn.

Vanwege de Corona crisis zijn alle data onder voorbehoud en kunnen er minder mensen per keer mee.

De zwembadtrainingen:

Zaterdag 19 december 2020 gaat niet door.

Zaterdag 16 januari 2021 gaat niet door.

Zaterdag 6 februari 2021 (onder voorbehoud)

Max 8 deelnemers per keer. Opgeven bij Paul van der Lee inschrijven@deventerkanovereniging.nl

Voor de kanopolo trainingen kan je contact opnemen met Raimond Hof of Derk Kuper.

Op 27 maart en 10 april gaan we voor het laatst naar het zwembad voor de Veiligheidsoefeningen. Een "verplicht" nummer voor alle grootwatervaarders. Graag hoor ik op tijd wie er belangstelling voor hebben. Er zijn dit jaar weer twee momenten.

Maximaal aantal deelnemers per les is bepaald op 8. Opgeven bij Paul van der Lee, inschrijven@deventerkanovereniging.nl