verenigingsleven in corona tijden

We zitten nog in voortdurende lockdown vanwege de coronamaatregelen, ook DKV ontsnapt er niet aan. We weten dat we niet alleen zijn, dat scheelt. Gelukkig is onze sport een buitensport en kunnen we volop varen, zij het maximaal in duo’s.
Maar DKV mag de kleedkamer, kantine en sportzaal niet openstellen.
We stellen de ALV uit, de nieuwe datum wordt 21 April. Ook hebben we besloten dat er geen verenigingsbrede Open Dag komt voor de zomer. Ondanks alles, we hopen echt dat jullie het lidmaatschap koesteren en DKV helpen met vlotte contributie betaling.

Iedere discipline staat ook dit jaar weer open voor nieuwe instroom, net zo creatief als vorig jaar. Als de coronasituatie het toestaat organiseren we een beginnerscursus, we plannen een jeugdkamp, opnieuw een strippenkaart en open inloop. We denken dat er veel belangstelling is voor sport en recreatiemogelijkheden dicht bij huis, misschien herkennen jullie dat zelf ook. Heb je collega’s, vrienden/innen of familie met belangstelling: laat ze zich welkom voelen!